Rebranding – súčasť životného cyklu firmy alebo zbytočný a nákladný krok?

Zmena loga, farieb alebo marketingovej komunikácie môžu firme pomôcť zvýšiť zisk, získať nových zákazníkov a vytvoriť nové príležitosti. Nesprávne vykonaný rebranding alebo rebranding v nesprávnom čase môže spraviť viac škody ako zisku. Na čo by ste si mali dať pozor a ako ideálne by ste mali postupovať? To všetko sa dočítate v dnešnom článku. Čo […]

Čítať celý článok
Marketing na sociálnych sieťach - naučte sa základy a uspejete!

Marketing na sociálnych sieťach – naučte sa základy a uspejete!

Sociálne siete sú momentálne jedným z najlepších marketingových nástrojov. Sú ideálne nie len z pohľadu nákladov, ale aj z pohľadu zacielenia a možností, ako svoju reklamu uskutočniť. Na trhu je tiež viacero platforiem, cez ktoré môžete marketing uskutočniť. V tomto článku vám dáme pár tipov na to, ako na sociálnych sieťach uspieť, ako s nimi […]

Čítať celý článok
Môžem si to požičať? Skvelé taktika, ako ušetriť

Môžem si to požičať? Skvelé taktika, ako ušetriť

Táto taktika môže byť skvelým šetričom peňazí pre každú položku, ktorú používate zriedka alebo ju budete potrebovať iba raz. Napríklad, ak potrebujete iba raz za rok používať vŕtačku, pre rekonštrukciu bytu a potrebujete vyvŕtať dieru pre svoje závesné tyče, môžete požičať vŕtačku od niekoho iného. Ak nechcete otravovať suseda, nezabúdajte na to, že mnohé domáce obchody […]

Čítať celý článok
Finančná polícia a jej kompetencie

Finančná polícia a jej kompetencie

Národná jednotka finančnej polície je určená na odhaľovanie a vyšetrovanie najzávažnejších foriem trestných činov proti majetku a trestných činov hospodárskych, kde bola spôsobená škoda alebo získaný prospech dosahujúci najmenej dvadsaťpäťtisíc násobok malej škody podľa Trestného zákona (6 638 783 EUR), na ktoré sa súčasne vzťahuje pôsobnosť Špecializovaného trestného súdu. Odhaľovanie podvodov Finančná polícia rieši prípady […]

Čítať celý článok