Rebranding – súčasť životného cyklu firmy alebo zbytočný a nákladný krok?

Zmena loga, farieb alebo marketingovej komunikácie môžu firme pomôcť zvýšiť zisk, získať nových zákazníkov a vytvoriť nové príležitosti. Nesprávne vykonaný rebranding alebo rebranding v nesprávnom čase môže spraviť viac škody ako zisku. Na čo by ste si mali dať pozor a ako ideálne by ste mali postupovať? To všetko sa dočítate v dnešnom článku. Čo […]

Čítať celý článok

Tipy na zlepšenie komunikácie s ľuďmi

Práca s ľuďmi vždy bola a vždy bude jednou z najťažších. Je potrebné sa o svojich zamestnancov starať, venovať im svoj čas a vedieť ako s nimi správne komunikovať. A práve komunikácia je nie len v profesionálnom vzťahu, ale aj v domácnostiach či kamarátstvach kameňom úrazu. Naučte sa správne komunikovať pomocou tipov v tomto článku. […]

Čítať celý článok
Môžem si to požičať? Skvelé taktika, ako ušetriť

Môžem si to požičať? Skvelé taktika, ako ušetriť

Táto taktika môže byť skvelým šetričom peňazí pre každú položku, ktorú používate zriedka alebo ju budete potrebovať iba raz. Napríklad, ak potrebujete iba raz za rok používať vŕtačku, pre rekonštrukciu bytu a potrebujete vyvŕtať dieru pre svoje závesné tyče, môžete požičať vŕtačku od niekoho iného. Ak nechcete otravovať suseda, nezabúdajte na to, že mnohé domáce obchody […]

Čítať celý článok
Chcete si otvoriť prevádzku? Toto musíte vedieť

Chcete si otvoriť prevádzku? Toto musíte vedieť

Pri založení prevádzky formou novej živnosti musíte prevádzkareň nahlásiť hneď v ohlásení o živnosti. Ak už živnosť máte, novú prevádzku nahlásite živnostenskému úradu odo dňa zriadenia prevádzkarne. V prípade, ak živnostenskému úradu neohlásite zriadenie prevádzkarne, hrozí vám pokuta až do výšky 1659 EUR. Zriadenie prevádzkarne musíte nahlásiť aj daňovému úradu do 30 dní odo dňa, kedy ste zriadili […]

Čítať celý článok