Rebranding – súčasť životného cyklu firmy alebo zbytočný a nákladný krok?

Zmena loga, farieb alebo marketingovej komunikácie môžu firme pomôcť zvýšiť zisk, získať nových zákazníkov a vytvoriť nové príležitosti. Nesprávne vykonaný rebranding alebo rebranding v nesprávnom čase môže spraviť viac škody ako zisku. Na čo by ste si mali dať pozor a ako ideálne by ste mali postupovať? To všetko sa dočítate v dnešnom článku. Čo […]

Čítať celý článok

Tipy na zlepšenie komunikácie s ľuďmi

Práca s ľuďmi vždy bola a vždy bude jednou z najťažších. Je potrebné sa o svojich zamestnancov starať, venovať im svoj čas a vedieť ako s nimi správne komunikovať. A práve komunikácia je nie len v profesionálnom vzťahu, ale aj v domácnostiach či kamarátstvach kameňom úrazu. Naučte sa správne komunikovať pomocou tipov v tomto článku. […]

Čítať celý článok
Chcete si otvoriť prevádzku? Toto musíte vedieť

Chcete si otvoriť prevádzku? Toto musíte vedieť

Pri založení prevádzky formou novej živnosti musíte prevádzkareň nahlásiť hneď v ohlásení o živnosti. Ak už živnosť máte, novú prevádzku nahlásite živnostenskému úradu odo dňa zriadenia prevádzkarne. V prípade, ak živnostenskému úradu neohlásite zriadenie prevádzkarne, hrozí vám pokuta až do výšky 1659 EUR. Zriadenie prevádzkarne musíte nahlásiť aj daňovému úradu do 30 dní odo dňa, kedy ste zriadili […]

Čítať celý článok
Prečo musí mať firma podnikateľský účet

Prečo musí mať firma podnikateľský účet

Podnikateľský účet nie je povinnosťou. Založenie podnikateľského účtu sa drobným živnostníkom sa pri ich nízkych obratoch neoplatí, postačuje bežný osobný účet súkromnej osoby. Platby a príjem sa dá realizovať aj v hotovosti, alebo poštovými poukážkami. Praktické a nevyhnutné zároveň Pri väčšom pohybe peňazí je však založenie podnikateľského účtu veľmi praktické a nevyhnutné, aj keď poplatky za vedenie […]

Čítať celý článok