Rebranding – súčasť životného cyklu firmy alebo zbytočný a nákladný krok?

Zmena loga, farieb alebo marketingovej komunikácie môžu firme pomôcť zvýšiť zisk, získať nových zákazníkov a vytvoriť nové príležitosti. Nesprávne vykonaný rebranding alebo rebranding v nesprávnom čase môže spraviť viac škody ako zisku. Na čo by ste si mali dať pozor a ako ideálne by ste mali postupovať? To všetko sa dočítate v dnešnom článku. Čo […]

Čítať celý článok
Čo musíte urobiť, aby bolo vaše podnikanie úspešné?

Čo musíte urobiť, aby bolo vaše podnikanie úspešné?

Každý podnikateľský subjekt vstupuje na trh kvôli tomu, aby uspel a jeho podnikanie mohlo napredovať. Niekomu sa to podarí rýchlo, niekomu pomalšie a niekomu vôbec. Všetko závisí aj od aktivity samotného podnikateľa. Čo ale musíte urobiť, aby bolo vaše podnikanie úspešné? Ponúknite kvalitné výrobky Mnohí podnikatelia dúfajú, že ak sa vyberú cestou kvantity nad kvalitu, […]

Čítať celý článok
Zlozvyky vás a vašich kolegov: Jedlo, ktoré (ne)vonia?

Zlozvyky vás a vašich kolegov: Jedlo, ktoré (ne)vonia?

Nato, aby sme to zistili, potrebujete tieto pracovné zlozvyky poznať alebo aspoň viacero najčastejších pracovných zlozvykov. Tieto zostavil znalec v odbore, doktor Travis Bradberry. Spomínaný pán je riaditeľ centra, ktoré sa zaoberá emocionálnou inteligenciou, pracovnou etikou a spoločenským správaním. Jedlo, ktoré (ne)vonia? Áno, aj dobré jedlo môže byť jeden z negatívnych pracovných zlozvykov na pracovisku. Čo […]

Čítať celý článok