Rebranding – súčasť životného cyklu firmy alebo zbytočný a nákladný krok?

Zmena loga, farieb alebo marketingovej komunikácie môžu firme pomôcť zvýšiť zisk, získať nových zákazníkov a vytvoriť nové príležitosti. Nesprávne vykonaný rebranding alebo rebranding v nesprávnom čase môže spraviť viac škody ako zisku. Na čo by ste si mali dať pozor a ako ideálne by ste mali postupovať? To všetko sa dočítate v dnešnom článku. Čo […]

Čítať celý článok
Marketing na sociálnych sieťach - naučte sa základy a uspejete!

Marketing na sociálnych sieťach – naučte sa základy a uspejete!

Sociálne siete sú momentálne jedným z najlepších marketingových nástrojov. Sú ideálne nie len z pohľadu nákladov, ale aj z pohľadu zacielenia a možností, ako svoju reklamu uskutočniť. Na trhu je tiež viacero platforiem, cez ktoré môžete marketing uskutočniť. V tomto článku vám dáme pár tipov na to, ako na sociálnych sieťach uspieť, ako s nimi […]

Čítať celý článok
Chcete si otvoriť prevádzku? Toto musíte vedieť

Chcete si otvoriť prevádzku? Toto musíte vedieť

Pri založení prevádzky formou novej živnosti musíte prevádzkareň nahlásiť hneď v ohlásení o živnosti. Ak už živnosť máte, novú prevádzku nahlásite živnostenskému úradu odo dňa zriadenia prevádzkarne. V prípade, ak živnostenskému úradu neohlásite zriadenie prevádzkarne, hrozí vám pokuta až do výšky 1659 EUR. 30 dní na ohlásenie Zriadenie prevádzkarne musíte nahlásiť aj daňovému úradu do 30 dní odo […]

Čítať celý článok