Sociálne siete sú momentálne jedným z najlepších marketingových nástrojov. Sú ideálne nie len z pohľadu nákladov, ale aj z pohľadu zacielenia a možností, ako svoju reklamu uskutočniť. Na trhu je tiež viacero platforiem, cez ktoré môžete marketing uskutočniť. V tomto článku vám dáme pár tipov na to, ako na sociálnych sieťach uspieť, ako s nimi pracovať a tým si prilákať nových zákazníkov.
Sila influencerov a súťaží
Práve tento nástroj používa viacero firiem, pretože vedia, aký je účinný. Celé to spočíva v tom, že si zakúpite ceny do súťaže a zaplatíte influencera, ktorý vám túto súťaž spropaguje. Výhodou je aj to, že peniaze, ktoré by ste dali do klasickej marketingovej kampane dáte do cien, ktoré zakúpite do súťaže. Získate tak followerov na sociálnych sieťach a rovnako aj nových zákazníkov.
Základom sú zaujímavé fotky
Ak si chcete vybudovať komunitu, ktorá bude aktívna a bude mať záujem o vaše produkty, dôležité je mať aj kreatívny a kvalitný content. Zásadná je kvalita fotiek, ktoré by mali poukazovať na vaše produkty, no dá zákazníkom aj pridanú hodnotu. Využiť by ste mali aj popisy fotiek, pomocou ktorých musíte s publikom komunikovať, dávať im tipy, rady, prípadne môžete do toho zahrnúť aj niečo vtipné.
Buďte vytrvalí a dodržiavajte pravidelnosť
Rátajte s tým, že na začiatku sledovateľov nebude veľa. Budovanie publika na sociálnej sieti je pre značku naozaj ťažké, hlavne ak nechce zo začiatku do toho veľa investovať. Snažte sa preto príspevky pridávať pravidelne, nie len na nástenku, ale aj do príbehov. Rovnako sa snažte urobiť prvý krok – dajte sledovanie ako prvý a automaticky vás začnú sledovať aj oni.