Ako získať nových zákazníkov

Ako na podnikanie Marketing

Podnikanie vyžaduje vykonávanie mnohých činností, ktoré sú náročné najmä na čas. Pre jeho úsporu ale tiež zlepšenie vašej pozície na trhu vám prinášame jeden užitočný tip.

Ako získať nových zákazníkov
Ako získať nových zákazníkov (Foto: crystalcall.eu)

Call centrum

Služby, ktoré ponúka call centrum, vám zaistia profesionálnu telefonickú komunikáciu so zákazníkom. Výhodami využitia jeho služieb sú najmä úspora vášho času a profesionalita zamestnancov call centra.

Zamestnanci call centra sú školení pre rôzne typy rozhovorov pomocou nástrojov aktívnej telefonickej komunikácie. K dispozícii sú tiež služby ako dohodnutie obchodných stretnutí či chatovanie s klientami. Prínosom pre váš biznis môže byť tiež spracúvanie zmlúv či vytváranie a triedenie databázy klientov.

Prečo profesionáli?

Call centrum vám za poplatok poskytne komplexné služby. Môžete si vybrať konkrétnu formu telefonických rozhovorov aj následné spracovanie získaných informácií.

Callcentrum vám okrem toho dáva k dispozícii technologické zabezpečenie a rokmi osvedčené know-how. Pri výbere vhodného call centra si nezabudnite prezrieť referencie predchádzajúcich klientov. Tie vám o poskytovaných službách povedia ešte viac.

Telemarketing

Najčastejšou poskytovanou službou je telemarketing. Telemarketing vám pomôže zistiť, aké sú očakávania vašich zákazníkov. Pomáha tiež získať nových klientov a pochopiť ich správanie. Telemarketing môže mať aktívnu alebo pasívnu formu.

Aktívny a pasívny telemarketing

Pri aktívnom telemarketingu sa jedná o aktívne oslovovanie potenciálnych zákazníkov. Tí sú telefonickým rozhovorom informovaní o výrobkoch či službách. Získate tak dôležité informácie napríklad pre voľbu vhodnej marketingovej stratégie.

Aktívny telemarketing získa nových zákazníkov a pomáha pri vylepšovaní produktov. Pasívny telemarketing zahŕňa činnosti ako vybavovanie telefonátov, prevádzka zákazníckej informačnej linky, nahrávanie rozhovorov so zákazníkmi a podobne.

Text:PR